Make people feel loved

OBIECTIVUL GENERAL:

Supersenzitivitatea și superreactivitatea resimțită la nivelul societății după declararea pandemiei de coronavirus ne-a determinat să lansăm campania MAKE PEOPLE FEEL LOVED, pentru că am înțeles cât de important este, într-o astfel de perioadă, să contribuim la reechilibrarea individuală și colectivă prin impulsionarea autoeducării sufletului și minții!
.
ACTIVITĂȚILE CAMPANIEI
1. Am promovat un alfabet al valorilor umane, prin intermediul caruia v-am povestit, zilnic, în mediul online, despre #Altruism #Bunatate #Compasiune #Daruire #Empatie #Filantropie #Generozitate #Harnicie #Iubire #Înțelepciune #Justețe #Loialitate #Milă #Noblețe #Onestitate #Prudența #Respect #Solidaritate #Toleranță #Umanitate #Voință, în încercarea de a ne reîntoarcem la valorile de care societatea are nevoie pentru a prospera sănătos.

2.  Am continuat să urmărim cu mare atenție evoluția acestei pandemii, din dorința de a putea identifica și răspunde în timp util nevoilor comuntății locale. Astfel, ACCES Oltenia a luat hotărârea de a-și îndrepta atenția către linia ”zero” a interfeței pandemice, prioritizând în funcție de importanța vitală categoriile vulnerabile care au nevoie de susținere. Infrastructura medicală precară și lipsa stocurilor de materiale/consumabile și echipamente medicale a ocupat, din păcate, primul loc!
Dupa mai multe discuții cu medicii Secției A.T.I., ACCES Oltenia a achiziționat pentru Spitalul Clinic Județean de Urgență, din fonduri proprii, pentru pacienți și medici, urmatoarele:
– Mansete presiune fluide cu perete PVC, 500 ml
– Masti pentru ventilatie Hans Rudolph de unica folosinta
– Masti pentru ventilatie CPAP/NIV de unica folosinta Eagle 1
– Masti pentru ventilatie CPAP/NIV de unica folosinta Eagle 2
– Botosei cizmă impermeabili, de unica folosinta
Vom continua sa cointeresam populatia si mediul de afaceri sa ni se alature noua si celorlalte ONG-uri active in regiunea noastra pentru a reusi sa acoperim nevoile Spitalelor locale dedicate luptei antipandemice!