Anunt de intentie – Achizitie directa Materiale Consumabile
Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, intenționează să achiziționeze materiale consumabile – cod CPV 30197000-6 Articole mărunte de birou, 30197642-8 Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică, 30125000-1 Piese şi accesorii pentru fotocopiatoare în vederea desfășurării evenimentelor prevăzute în cadrul proiectului ”Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract POCU/82/3/7/104124.
Nr. crt. | Produs | U/M | Cant. |
1 | Agrafe birou | cutii | 40 |
2 | Alonje de plastic – 250buc/set | set | 10 |
3 | Banda adeziva | rola | 5 |
4 | Biblioraft A4 8 cm | buc | 150 |
5 | Blocknotes A4 | buc | 10 |
6 | Capsator L/M | buc | 6 |
7 | Capse | cutii | 10 |
8 | Carton | coli | 100 |
9 | CD/DVD | buc | 150 |
10 | Caiete 48 file | buc | 150 |
11 | Clipsuri 19 mm – 12 buc set | cutii | 5 |
12 | Corector stilou | buc | 10 |
13 | Corector clasic fluid | buc | 10 |
14 | Creioane | buc | 30 |
15 | Cutii arhivare ( 6 bibliorafturi) | buc | 30 |
16 | Decapsator | buc | 6 |
17 | Dosar plastic cu sina | buc | 700 |
18 | Flipchart | buc | 1 |
19 | Ghem sfoara bumbac | rola | 2 |
20 | Hard disk extern 1 TB | buc | 2 |
21 | Hartie flipchart | top | 130 |
22 | Hartie copiator A4 | top | 240 |
23 | Hartie copiator A3 | top | 5 |
24 | Hartie autocolanta A4- 100 coli/top | top | 5 |
25 | Mapa plastic cu elastic | buc | 70 |
26 | Perforator L/M | buc | 6 |
27 | Pix cu pasta albastra | buc | 500 |
28 | Plicuri CD/DVD | buc | 150 |
29 | Plicuri A4 simple | buc | 300 |
30 | Plicuri A4 cu burduf | buc | 200 |
31 | Plicuri mici | buc | 300 |
32 | Post-it ( 75X75 mm) | cub | 50 |
33 | Rigla transparenta 30 cm | buc | 6 |
34 | Set mape plastic ( protectie documente ) | set | 10 |
35 | Separatoare carton ( 100 buc/set) | set | 15 |
36 | Set Marker permanent 4 buc/set | set | 5 |
37 | Set Marker flipchart | set | 10 |
38 | Set Textmarker varf subtire | set | 10 |
39 | Stick 64 GB | buc | 4 |
40 | Stick 16 GB | buc | 4 |
41 | Toner negru copiator Toshiba e Studio 255 | buc | 7 |
42 | Drum Unit negru Toshiba e Studio 255 | buc | 3 |
43 | Unitate de developare negru Toshiba e Studio 255 | buc | 3 |
Materiale consumabile – cod CPV 30197000-6 Articole mărunte de birou, 30197642-8 Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică, 30125000-1 Piese şi accesorii pentru fotocopiatoare vor fi asigurate în locațiile stabilite a se desfășura evenimentul.
Valoarea estimată a contractului este de 22.047,50 lei fără TVA.
Având în vedere valoarea de achiziție estimată se merge pe achiziționarea directă. Criteriul aplicat este prețul cel mai scăzut.
Relații suplimentare se pot obține la sediul organizației din Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj sau telefonic la numărul 0251 – 43.22.66. Publicat: 22.01.2018
Anunt de intentie – Achizitie directa Servicii de catering
Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, intenționează să achiziționeze “Servicii de catering”, cod CPV 55520000-1 Servicii de catering în vederea desfășurării evenimentelor prevăzute în cadrul proiectului ”Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract POCU/82/3/7/104124.
Se vor achiziționa Servicii de catering de 3070 pachete
Conform proiect se va achiziționa servicii de catering pentru:
Serviciile de catering vor asigura cofee-break pe perioada desfășurării cursurilor ( 20 de zile/curs ) sau pentru focus grupuri.
Specificații tehnice minime solicitate pentru asigurarea coffe break: cafea, ceai, apă plată/minerală/sucuri, gustare (ex. patiserie dulce+sărată/sandwich-uri/prăjiturele).
Serviciile de catering vor fi asigurate în locațiile stabilite a se desfășura evenimentul.
Valoarea estimată a contractului este de 56.334.5 lei fără TVA .
Având în vedere valoarea de achiziție estimată se merge pe achiziționarea directă a Serviciilor de catering. Criteriul aplicat este prețul cel mai scăzut.
Relații suplimentare se pot obține la sediul organizației din Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj sau telefonic la numărul 0251 – 43.22.66. Publicat: 22.01.2018
Anunt de intentie – Achizitie directa Servicii închiriere Săli de curs
Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, intenționează să achiziționeze in Craiova Servicii închiriere Săli de curs – cod CPV 70310000-7 Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile, în vederea desfășurării evenimentelor prevăzute în cadrul proiectului ”Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract POCU/82/3/7/104124.
Conform proiect se va inchiria:
Valoarea estimată a contractului este de 12.500 lei fără TVA .
Având în vedere valoarea de achiziție estimată se merge pe achiziționarea directă a Serviciilor de inchiriere. Criteriul aplicat este prețul cel mai scăzut.
Relații suplimentare se pot obține la sediul organizației din Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj sau telefonic la numărul 0251 – 43.22.66. Publicat: 22.01.2018
Anunt de intentie – Achizitie directa Servicii închiriere Săli pentru organizare Focus grupuri
Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, intenționează să achiziționeze Servicii închiriere Săli pentru organizare Focus grupuri – cod CPV 70310000-7 Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile, în vederea desfășurării evenimentelor prevăzute în cadrul proiectului ”Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract POCU/82/3/7/104124.
Conform proiect se va inchiria:
Valoarea estimată a contractului este de 4166.70 lei, fără TVA .
Având în vedere valoarea de achiziție estimată se merge pe achiziționarea directă a Serviciilor de inchiriere. Criteriul aplicat este prețul cel mai scăzut.
Relații suplimentare se pot obține la sediul organizației din Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj sau telefonic la numărul 0251 – 43.22.66. Publicat: 22.01.2018
Anunt de atribuire – Achizitie directa Servicii de catering
Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, anunta atribuirea in data de 09.02.2018 a unui contract avand ca obiect Achizitie Servicii de catering, in cadrul proiectului ” Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract nr. POCU/82/3/7/104124. in valoare de 55.260,00 lei , cu TVA in cuantum de 0 lei, lui S.C. VEGAN DELIGHT S.R.L. prin achizitie directa. Publicat: 12.02.2018
Anunt de atribuire – Achizitie directa Servicii închiriere Săli de curs
Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, anunta atribuirea in data de 09.02.2018 a unui contract avand ca obiect Achizitie Servicii închiriere Săli de curs, in cadrul proiectului ” Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract nr. POCU/82/3/7/104124. in valoare de 12.300,00 lei , fara TVA ( +TVA in cuantum de 2.337,00 lei), lui S.C. COMAT DOLJ S.A. prin achizitie directa. Publicat: 12.02.2018
Anunt de atribuire – Achizitie directa Materiale Consumabile
Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, anunta atribuirea in data de 09.02.2018 a unui contract avand ca obiect Achizitie Materiale consumabile, in cadrul proiectului ” Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract nr. POCU/82/3/7/104124. in valoare de 20.717,90 lei , cu TVA in cuantum de 0 lei, lui S.C. DUO COPYSHOP S.R.L. prin achizitie directa. Publicat: 12.02.2018
Anunt de atribuire – Achizitie directa Servicii închiriere Săli pentru organizare Focus grupuri
Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, anunta atribuirea in data de 12.02.2018 a unui contract avand ca obiect Achizitie Servicii închiriere Săli pentru organizare Focus grupuri, in cadrul proiectului ” Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract nr. POCU/82/3/7/104124. in valoare de 4.135,00 lei, fara TVA (+TVA in cuantum de 785,65 lei), lui S. C. Perfect Journey S.R.L prin achizitie directa. Publicat:13.02.2018