Anunt de intentie – Achizitie directa  Materiale Consumabile

Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, intenționează să achiziționeze materiale consumabile – cod CPV 30197000-6  Articole mărunte de birou, 30197642-8 Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică, 30125000-1 Piese şi accesorii pentru fotocopiatoare în vederea desfășurării evenimentelor prevăzute în cadrul proiectului ”Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract POCU/82/3/7/104124.

Nr. crt. Produs U/M Cant.
1 Agrafe birou cutii 40
2 Alonje de plastic – 250buc/set set 10
3 Banda adeziva rola 5
4 Biblioraft A4 8 cm buc 150
5 Blocknotes A4 buc 10
6 Capsator L/M buc 6
7 Capse cutii 10
8 Carton coli 100
9 CD/DVD buc 150
10 Caiete 48 file buc 150
11 Clipsuri 19 mm – 12 buc set cutii 5
12 Corector stilou buc 10
13 Corector clasic fluid buc 10
14 Creioane buc 30
15 Cutii arhivare ( 6 bibliorafturi) buc 30
16 Decapsator buc 6
17 Dosar plastic cu sina buc 700
18 Flipchart buc 1
19 Ghem sfoara bumbac rola 2
20 Hard disk extern 1 TB buc 2
21 Hartie flipchart top 130
22 Hartie copiator A4 top 240
23 Hartie copiator A3 top 5
24 Hartie autocolanta A4- 100 coli/top top 5
25 Mapa plastic cu elastic buc 70
26 Perforator L/M buc 6
27 Pix cu pasta albastra buc 500
28 Plicuri CD/DVD buc 150
29 Plicuri A4 simple buc 300
30 Plicuri A4 cu burduf buc 200
31 Plicuri mici buc 300
32 Post-it ( 75X75 mm) cub 50
33 Rigla transparenta 30 cm buc 6
34 Set mape plastic ( protectie documente ) set 10
35 Separatoare carton ( 100 buc/set) set 15
36 Set Marker permanent 4 buc/set set 5
37 Set Marker flipchart set 10
38 Set Textmarker varf subtire set 10
39 Stick 64 GB buc 4
40 Stick 16 GB buc 4
41 Toner negru copiator Toshiba e Studio 255 buc 7
42 Drum Unit negru Toshiba e Studio 255 buc 3
43 Unitate de developare negru Toshiba e Studio 255 buc 3

 

Materiale consumabile – cod CPV 30197000-6  Articole mărunte de birou, 30197642-8 Hârtie pentru fotocopiatoare și xerografică, 30125000-1 Piese şi accesorii pentru fotocopiatoare vor fi asigurate în locațiile stabilite a se  desfășura evenimentul.

Valoarea estimată a contractului este de 22.047,50 lei  fără TVA.

Având în vedere valoarea de achiziție estimată se merge pe achiziționarea directă. Criteriul aplicat este prețul cel mai scăzut.

Relații suplimentare se pot obține la sediul organizației din Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj sau telefonic la numărul 0251 – 43.22.66. Publicat: 22.01.2018

 

 

Anunt de intentie – Achizitie directa  Servicii de catering

Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, intenționează să achiziționeze “Servicii de catering”, cod CPV 55520000-1 Servicii de catering în vederea desfășurării evenimentelor prevăzute în cadrul proiectului ”Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract POCU/82/3/7/104124.

Se vor achiziționa Servicii de catering de 3070 pachete

Conform proiect se va achiziționa servicii de catering pentru:

  • participanții la cursul de formare antreprenorială – 150 de participanți x 20 zile = 3000 pachete. Media pe curs va fi de 25 persoane.
  • 5 focus grupuri – în medie 14 persoane/grup pentru o zi – în total 70 persoane = 70 pachete

Serviciile de catering vor asigura cofee-break pe perioada desfășurării cursurilor ( 20 de zile/curs ) sau pentru focus grupuri.

Specificații tehnice minime solicitate pentru asigurarea coffe break: cafea, ceai, apă plată/minerală/sucuri, gustare (ex. patiserie dulce+sărată/sandwich-uri/prăjiturele).

Serviciile de catering vor fi asigurate în locațiile stabilite a se  desfășura evenimentul.

Valoarea estimată a contractului este de 56.334.5 lei  fără TVA .

Având în vedere valoarea de achiziție estimată se merge pe achiziționarea directă a Serviciilor de catering. Criteriul aplicat este prețul cel mai scăzut.

Relații suplimentare se pot obține la sediul organizației din Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj sau telefonic la numărul 0251 – 43.22.66. Publicat: 22.01.2018

 

Anunt de intentie – Achizitie directa  Servicii închiriere Săli de curs

 

Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, intenționează să achiziționeze in Craiova Servicii închiriere Săli de curs – cod CPV 70310000-7 Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile, în vederea desfășurării evenimentelor prevăzute în cadrul proiectului ”Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract POCU/82/3/7/104124.

Conform proiect se va inchiria:

  • 6 săli de curs. Specificațiile tehnice minime pentru inchiriere sală curs vor fi: sala/sălile se închiriază pentru desfășurarea unui program de curs pe durata a circa 20 zile + 1 zi examinare finală, dotată corespunzator – mobilier, suport flipchart, videoproiector, ecran proiectie, sala să aibă o capacitate pentru 28 persoane (cursanți). Clădirea unde se află sălile de curs trebuie să aibă locuri de parcare, posibilitate de acces facil la mijloace de transport în comun (autobuz, tramvai, taxi).
  • Perioada de inchiriere 01.03.2018 – 31.08.2018
  • Locatia Craiova

Valoarea estimată a contractului este de 12.500 lei  fără TVA .

Având în vedere valoarea de achiziție estimată se merge pe achiziționarea directă a Serviciilor de inchiriere. Criteriul aplicat este prețul cel mai scăzut.

Relații suplimentare se pot obține la sediul organizației din Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj sau telefonic la numărul 0251 – 43.22.66. Publicat: 22.01.2018

 

 

Anunt de intentie – Achizitie directa  Servicii închiriere Săli pentru organizare Focus grupuri

Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, intenționează să achiziționeze Servicii închiriere Săli pentru organizare Focus grupuri – cod CPV 70310000-7 Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile, în vederea desfășurării evenimentelor prevăzute în cadrul proiectului ”Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract POCU/82/3/7/104124.

Conform proiect se va inchiria:

  • 5 săli pentru organizarea evenimentelor de Focus grup. Specificațiile tehnice minime pentru închiriere sală vor fi: sala/sălile se închiriaza pentru organizarea evenimentelor Focus grup, sălile să aibă capacitatea de 14 persoane, pentru 1 zi ( max. 8 ore) dotată corespunzator – mobilier, suport flipchart, videoproiector, ecran proiecție, televizor pentru prezentări power-point. Clădirea unde se află sala trebuie să aibă locuri de parcare, posibilitate de acces facil la mijloace de transport în comun (autobuz, tramvai, taxi).
  • Perioada de inchiriere iulie – decembrie 2020
  • Locatia: in fiecare resedinta de judet din Regiunea Oltenia

 

Valoarea estimată a contractului este de 4166.70 lei, fără TVA .

Având în vedere valoarea de achiziție estimată se merge pe achiziționarea directă a Serviciilor de inchiriere. Criteriul aplicat este prețul cel mai scăzut.

Relații suplimentare se pot obține la sediul organizației din Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj sau telefonic la numărul 0251 – 43.22.66. Publicat: 22.01.2018

 

 

Anunt de atribuire – Achizitie directa Servicii de catering

Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, anunta atribuirea in data de 09.02.2018 a unui contract avand ca obiect Achizitie Servicii de catering, in cadrul proiectului ” Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract nr. POCU/82/3/7/104124. in valoare de 55.260,00 lei , cu TVA in cuantum de 0  lei,  lui S.C.  VEGAN DELIGHT S.R.L.  prin achizitie directa. Publicat: 12.02.2018

 

Anunt de atribuire – Achizitie directa Servicii închiriere Săli de curs

Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, anunta atribuirea in data de 09.02.2018 a unui contract avand ca obiect Achizitie Servicii închiriere Săli de curs, in cadrul proiectului ” Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract nr. POCU/82/3/7/104124. in valoare de 12.300,00 lei , fara TVA  ( +TVA in cuantum de 2.337,00 lei),  lui S.C.  COMAT DOLJ S.A.  prin achizitie directa. Publicat: 12.02.2018

 

Anunt de atribuire – Achizitie directa Materiale Consumabile

Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, anunta atribuirea in data de 09.02.2018 a unui contract avand ca obiect Achizitie Materiale consumabile, in cadrul proiectului ” Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract nr. POCU/82/3/7/104124. in valoare de 20.717,90 lei , cu TVA in cuantum de 0  lei,  lui S.C.  DUO COPYSHOP S.R.L.  prin achizitie directa. Publicat: 12.02.2018

 

 

Anunt de atribuire – Achizitie directa Servicii închiriere Săli pentru organizare Focus grupuri

Asociația de Consiliere și Consultanță Economico Socială Oltenia în calitate de beneficiar privat, având sediul de implementare al proiectului în Craiova, str. Sărarilor, nr. 31, județul Dolj, anunta atribuirea in data de 12.02.2018 a unui contract avand ca obiect Achizitie Servicii închiriere Săli pentru organizare Focus grupuri, in cadrul proiectului ” Centru de Resurse pentru Antreprenori și Afaceri Durabile”, Contract nr. POCU/82/3/7/104124. in valoare de 4.135,00 lei, fara TVA  (+TVA in cuantum de 785,65 lei),  lui S. C. Perfect Journey S.R.L prin achizitie directa. Publicat:13.02.2018